Shriya Saran Kajal Agarwal Anushka Shetty Tamanna Ileana Aishwarya Rai Katrina Kaif

Friday, April 3, 2009

Halsvarmer mor livstykke barn


Under vejs jeg strikkede denne halsvarmer i pelsgarn ved navn Cookie , fik jeg ideen om at dette også kunne bruges til et barn som livstykke uden på en bluse eller en kjole
Der er snore i med perle i enden som kan rynkes sammen efter hvor stor den skal være enten som halsvarmer eller som livstykke til barnet.


I quit...


You may have noticed my absence from the forums, the blog, and the vw meetings in general. I´ve lost interest and decided to pursue a parttime career as a showdancer. I´ve decided to keep the red car as it will still look good on me. The others I no longer care for and they are for sale. I might be back here once in a while with dancing tips and fabolous fashion statements. Stay tuned.

Knald på farverne


Ibens opgave 3 var at farven gul skulle bruges, så den kunne ses + eet foto. Nu er gul altså langt fra den farve som jeg bruger mest af :-) Da jeg så opdagede at digiscrappere også kunne deltage, var jeg meget tæt på at springe fra. Jeg mener ikke at man kan blande digescrap og papirscrap i samme konkurrence. Ork jeg har mange gode argumeneter, men det er et helt andet indlæg.
Gul er som skrevet ikke den farve som jeg bruger mest og så tænkte jeg.... ja så skal den få alt hvad den kan bære af gul, skal den :-)
Nu arbejder jeg på den måde at jeg først finder foto, så papir og fremdeles. Jeg havde lige fået fremkaldt dette foto fra et karnevalsoptog på Malta. Hele optoget ( ja dem alle) var malet i sådanne neonfarver. Så det foto kunne godt bære et gult karton. De grønne swirvler er kørt igennem Big Shot i chipboard og derefter har de fået en gang neongrøn embossing.Jeg har en stor klat til rest af det neongrønne embossing, så hvis der er nogen derude der mangler og gerne vil bytte med noget mere afdæmpet, så sig endelig til :-) Jeg har selv "rillet" det karton som er bag billedet.
Jeg røg heller ikke ud af konkurrencen denne gang, så jeg er også med til opgave 4. Der krydser jeg fingre for en noget bedre farve.

Indisk nytårshilsen..

IMG_4365

Stor var min overraskelse idag da jeg hentede posten - der lå sandelig et postkort fra Indien.. Nu kender jeg ikke lige nogen henne i Indien.. så øh... Det var/er Liselotte som har været så sød og sende en nytårs-hilsen til mig.. og HVOR blev jeg glad - 1000 1000 tak.. På den anden side af kortet er der nogle fine frimærker IMG_4364s

med misser eller rettere en leopard kat på og gule blomster - OG - som den samler man/jeg nu er - ja så samler jeg altså på frimærker som er blevet sendt til mig på flotte postkort (jo jo dem samler jeg nemlig også på) eller breve.. Nytårshilsenen var måske lidt forsinket men hvad gør det !!! TAK

Vivi


Helt i hundene


Black på det øverste billede rækker tunge ad mig, bare fordi jeg prøvede at hugge hans kødben.
Felix på det nederste billede griner af mig.
Ja, de ligner hinanden som to dråber vand.
---
Black on the top picture is pointing his tongue at me as I was trying to run off with his bone.
Felix on the bottom picture is just laughing at me doggystyle.
And yes! They do look identical.

No comments:

Post a Comment